Totuus blogihiljaisuudesta

02 elokuuta 2017

Hei kaikki pitkästä aikaa! Niinkuin ootte varmasti huomanneet niin sekä täällä blogin että Youtuben puolella on ollut tosi hiljaista ja nyt kun aion taas someen palata niin haluan vähän kertoa siitä että miksi olen ollut poissa. Koko viime kevät ja tämä kesä on ollut monesta syystä tosi stressaavaa aikaa ja kun jo ties kuinka monennetta päivää putkeen tuijotin bloggerissa tyhjää valkoista tekstikenttää saamatta mitään aikaan päätin että nyt on parasta pitää vähän taukoa.

PicMonkey-2

Terapiassa on käsitelty viikottain raskaita asioita mun menneisyydestä ja vaikka siitä on tottakai pidemmän päälle paljon apua niin se nyt aluksi jotenkin vetää mut tosi syviin vesiin kun kaikki ikävät asiat nousee uudestaan pintaan mikä on näkynyt esimerkiksi siinä että pitkään poissa ollut masennusoireilu tuli takaisin. Väsyttää mutten saa nukuttua, olen jatkuvasti ahdistunut ja on vaikeaa keskittyä mihinkään. Kaikki tuntuu harmaalta. Samaan aikaan myös mun läheisillä on ollut sairastelua ja erilaisia ongelmia, äiti toipuu jalkaleikkauksesta ja pari kuukautta olin päivittäin häntä auttamassa arjen askareissa. Juuri kun alkoi tuntumaan siltä, että eiköhän tämä tästä taas niin sain kuulla eräältä mulle rakkaalta ihmiseltä todella surullisia uutisia mikä uudestaan romahdutti kaiken.

Toinen syy miksi postauksia ei ole kuulunut on se, etten ole ollut tyytyväinen mun blogin ulkoasuun tai pikemminkin siihen että kuvat ovat olleet mun makuun liian pieniä. Hankin uuden jossa kuvakoko on vähän isompi ja ilme muutenkin siistimpi, heti alkoi tämä homma inspiroimaan ihan uudella tavalla! Myös mun blogin lukeminen puhelimella on jatkossa mukavampaa tämän uuden ulkoasun myötä! Muutenkin haluan nyt jatkossa panostaa enemmän laadukkaisiin teksteihin ja kuviin, säännölliseen postausrytmiin sekä kaikkiin kommentteihin vastaamiseen! Mulla on luonnoksissa valtava läjä puolivalmiita postauksia kun erilaisia asioita joista haluan teille kertoa on tämän tauon aikana kertynyt ja koitan nyt ahkeroida niitä valmiiksi tänne teidän luettavaksi parhaani mukaan! Kiitos kärsivällisyydestänne, koitan saada tämän paketin kasaan niin että mun olisi mukava tänne taas kirjoittaa ja tekin täällä paremmin viihtyisitte! Kertokaa ihmeessä mitä pidätte tästä ulkoasusta (joka on tosin vielä vähän kesken) ja jos teille on tullut mieleen jotain postausideoita! Mukavaa keskiviikkoiltaa toivottaa Kristiina! 

8 kommenttia:

  1. Rakastan tätä uutta ulkoasua! ♥ Innolla oottelen sun postauksia :)

    http://sofiaidaannneli.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ihana tää uus ulkoasu♥

    https://jasukuvaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mukavaa että tykkäät! :)

      Poista
  3. tosi kivalta näyttää tämä ulkoasu.

    iso halaus täältä sinne. itselläkin ollut masennusta useampaan otteeseen, ihanaa kun joku uskaltaa sen sanoa blogissa ääneen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos hirmuisesti, joo mä haluan rehellisesti teille kertoa että mitä mulle kuuluu vaikka aina ei olisikaan niin positiivista kerrottavaa :)

      Poista
  4. Ainakin näin kännykällä ulkoasu näyttää tosi kivalta! Katson päivällä vielä koneeltakin, kun Bloggeriin menen :)

    Ihana saada siut taas takaisin - blogitauko on varmasti ollut hyvä ratkaisu, mutta hienoa, jos nyt koet pystyväsi taas jatkamaan :) Tsemppiä ja kaikkea hyvää <3

    VastaaPoista
  5. Kiitos kommentista, mukava kuulla jos ulkoasu miellyttää! Joo nyt alkaa tuntua siltä, että jaksan taas keskittyä harrastuksiin! :)

    VastaaPoista

CopyRight © | Theme Designed By Hello Manhattan