Toinen blogi

29 joulukuuta 2015

Heippa! Kuten tiedätte poistin täältä lähes kaikki sairauteeni liittyvät postaukset, sillä tahdon että mulla on blogi jossa voin kirjoittaa siitä kuka minä olen ilman niitä. Kun sairauteni ovat arjessa kuitenkin enemmän tai vähemmän mun mukana, tuntuu hyvältä että voin avata tämän sivun ja jättää ne hetkeksi pois mielestäni. 

Mutta tarvitsen myös paikan jonne voin halutessani rehellisesti kirjoittaa miltä musta tuntuu ilman että mun tarvitsee jatkuvasti miettiä lukeeko tekstejäni nyt joku jonka ei pitäisi. Ympärilläni on nimittäin paljon ikäviä esimerkkejä mitä siitä voi seurata. Pitkään olen harkinnut tätä ja nyt sen päätin toteuttaa, nimittäin perustin toisen blogin! Kirjoitan siellä ainakin toistaiseksi anonyymisti siitä millaista on elämäni mielenterveyskuntoutujan näkökulmasta kun taas täällä elän sitä tavallisen nuoren naisen elämää joka sisältää shoppailua, asunnon sisustamista, valokuvausta ja elämästä nauttimista. 

Uskon että tämä on tosi hyvä juttu, sillä nyt mun ei tarvitse enää miettiä mitä voin täällä kirjoittaa, sillä elämäni molemmille puolille on nyt oma paikkansa. Nyt myös sinä voit valita kumpi puoli sua enemmän kiinnostaa tai jos haluat niin voit seurata molempia. 

Haluatko lukea toista blogiani? Lähetä mulle sähköpostia osoitteeseen kristiina.laakso@hotmail.com tai laita Facebookissa yksityisviestiä ja annan sinulle blogin osoitteen. Otan oikeudekseni vähän miettiä kenelle osoitteen annan ja kenelle en, joten olisi mukavaa jos vähän kertoisit itsestäsi jos emme henkilökohtaisesti tunne. Näin pystyn edes hiukan kontrolloimaan sitä kuka blogia lukee ja kuka ei, toivottavasti ymmärrätte! :) En siis tule laittamaan täältä suoraa linkkiä toiseen blogiini. 

Mä oon taas viime aikoina ollut hirmu väsynyt ja masennus meinaa nostaa päätään, minkä takia en ole tänne hirveästi jaksanut postata. Mutta kun mulla on vähän enemmän energiaa  niin palailen joululahjojen esittelyn, uusien sisustustavaroiden ja asukuvien tiimoilta! Kivaa tiistaipäivää! 

2 kommenttia :

  1. Kiva että löysit sopivan ratkaisun! Jään itse seuraamaan tätä blogia vaikken pääsisikään uuteen blogiisi. Toivottavasti sen kirjoittaminen helpottaa oloasi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tämä on ollut mun mielestä hyvä ratkaisu! Kyllä mä hyväksyn tuon blogin lukijoiksi melkein kaikki jotka sitä haluavat lukea! :)

      Poista

Made With Love By The Dutch Lady Designs