Syksy inspiroi kauneudellaan

22 lokakuuta 2015

Moni kokee kesän lämmössä heräävänsä eloon, mutta mulle tälläinen vuodenaika on ehdottomasti syksy. Ja nyt kun koulustressi ja väsymys alkaa vähitellen olla takanapäin, se tunne vain vahvistuu. Kesän vaihtuminen syksyksi inspiroi mua kauneudellaan ja silloin löydän itsestäni ihan uudenlaista inspiraatiota ja rauhaa. Osittain varmaan migreenitaipumuksestanikin johtuen auringon valo ahdistaa ja nyt tuntuu jotenkin niin ihanalta lähteä ulos kun sää on viileä ja harmaa. Mun luovuus saavuttaa ihan uusia ulottuvuuksia ja mulla on sata uutta ideaa jotka pitäisi päästä mahdollisimman pian toteuttamaan.  Kirjoitan enemmän, rakastan enemmän, tunnen enemmän, olen enemmän. Kyllä, olin juuri sairaslomalla uupumuksen takia, mutta masentuneisuuteen ja tälläiseen luovaan hulluuteen mulla on taipumusta ihan kaikkina vuodenaikoina, joten en sitäkään osaa enää haittapuoleksi laskea, hahah. Mulla on inspiroivan positiivinen fiilis, josta aion nyt ottaa kaiken irti. Ihan ensimmäisenä lähden ulos kuvaamaan, kun asenne on tarpeeksi aurinkoinen, ei pieni sadekaan haittaa. Ihanaa torstaipäivää! 

2 kommenttia

  1. Ihana postaus :) olet niin kaunis! Paljon voimia ja jaksamista sairauden kanssa! :)
    Sun blogi ja vlogit kuuluu mun lemppareihin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon kauniista sanoistasi! Kivaa viikonloppua! :)

      Poista

Sisällön tarjoaa Blogger.