White Christmas

16 joulukuuta 2014
Ulkona on ainakin täällä Seinäjoella ollut kaikkea muuta kuin valkoista, mutta sitä suuremmalla syyllä tahdon jakaa teille nämä talvitunnelmaa luovat joulukuvat. Nämä kaikki olen ottanut työharjoittelupaikassani sisustusliike Sapirassa ja näitä on vielä hirmuisesti lisää odottamassa editointia, joten saatte nauttia näistä vielä myöhemminkin. Mulla ei ole mitään erityistä kerrottavaa, flunssa ja päänsärky alkavat helpottaa ja huomenna pääsen varmasti takaisin töihin parin sairaslomapäivän jälkeen. Hieman kateellisena seurailen kavereiden hehkutusta alkaneesta lomasta kun itse olen töissä vielä 23. päivään asti..Töissä on mukavaa, mutta kyllä sitä alkaa vaan olla jo loman tarpeessa! Mutta sitten mulla onneksi alkaakin pitkä loma, vielä pitää vaan koittaa viikon verran jaksaa! ♥ Onneksi mulla alkaa olla kaikki jouluvalmistelut tehtynä, joten varsinaista joulustressiä ei ole ainakaan vielä ilmennyt. Ootteko te päässyt jo lomalle? 


Toivottavasti tykkäsitte kuvista!

4 kommenttia

Sisällön tarjoaa Blogger.